2 Kasım 2008 Pazar
yatağımda yatıyorum..sanki yatakta başka ne yapılırsa:)
babamla ilk karşılaşmam ve ilk görüntüm....
babam yengem ve dayım ne kadar da merak ediyolarmış meğer beni...ama ben gözlerimi açamıyorum ki.....rahatsız etmeyin beniiii....
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)