23 Kasım 2008 Pazar

erkek bebişler gibi çıkmışım heeee....

annem bu pozumu çok sefiyo...:)

birazda sanatsal faaliyetler yapalım:P


ilk resim sergisi ziyaretim..söğlemsi ayıp Ece ablam ilk 50 resim içinde ödül aldı...bende alıcam bana ne bana neeeee.............

22 Kasım 2008 Cumartesi

işte buda en sevdiğim oyuncağım...(pembe top)

sarı ayucuğum ve ben...

bu ayucuğu babaannemle dedem aldı...bağırınca bi sesler çıkarıyo çok hoşuma gidiyo:)
oda ben gibi zilli biraz sanırım....

eee Bilim parkında sadece annemle gitmedim


fotocu: dediş tatatmmm....:)

bilim parkına ilk gidişim


işte Eskişehir'e deniz gelmiş ee ben gitmesem olurmu:) annem seneye burdan çıkmayız dedi babama..sanırım beni burda salıvericek çayırlara:)

2 Kasım 2008 Pazar

beni izlemeye devam edin


işte bu sayfa hazırlanırken ki halim....